keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

HENGISSÄ joo

Kiirettä pukkaa. Viimeks taisin postailla reippaasti viime viikon puolella? Viikonloppu meni kavereiden kanssa päiviä paistatellessa, ja maanantaiaamuna hyppäsin ekaan Joensuu-Helsinki -junaan (alle kolmen tunnin unien jälkeen klo 04:00 herääminen tuntu höpöltä). Siellä mua oli vastassa Antti, jonka kanssa hengailtiin pari päivää keskustan vilskeessä.

Maanantaina kierreltiin kauppoja, ja jossain vaiheessa parkkeerasin Antin hienotunteisesti peli-/elektroniikkakauppaan ja lähdin kahville uuden, ihanan blogituttavani kanssa. Tiiättekö ku joittenki ihmisten kanssa vaan synkkaa heti alusta alkaen? Me juteltiin monta tuntia ja silti tuntu että aika meni kamalan nopeesti. Toivottavasti tavataan uudelleenkin, oli superkiva nähä!

Illalla syötiin maailman parhaita tortilloja ja nukahdettiin ennen yhtätoista. Tiistaina otettiin illansuussa jälleen juna alle ja puksuteltiin Karjaalle, josta meidät koukattiin Antin mökille sinne Fagervikiin, missä olin juhannuksenkin. Tänään tulin sit takaisin kotiin tyytyväisenä onnistuneeseen reissuun. Oisin viihtyny tien päällä pidempäänkin, mutta mun synttärit (!!omg) on ylihuomenna ja mua tarvitaan täällä.

Alla jotain random-kuvia puhelimesta, en oo jaksanu kantaa kameraa mukana. 








Tältä mun tukka näyttää aamuisin, vaikka en ois ees pessy sitä edellisenä iltana. Vieläkö ootte sitä mieltä, että tää mun lyhyt tukka on ihana?! =)


Pehko on kuitenki kasvanu sen verran, että saan tohon sivuun tehtyä ranskanletin!! JEEEE. Kaverit toteaa aina et mun tukka on kasvanu, mut ite en huomaa sitä niin selkeesti. Sais kasvaa vielä nopeemmin.













Huomenna on vauhtipäivä, on paljon siivoiltavaa ja järjesteltävää. Perjantaina juhlitaan, ja lauantaina otan suunnan kohti Suunta'12 -leiriä Puumalan Pistohiekalle. Oon alustavasti siellä nyt vaan viikonlopun, ellen sit innostu ja jää sinne useammaksi päiväksi. Suunta'12 on siis Järvi-Suomen Partiolaiset ry:n järjestämä iso piirileiri.

Aika näyttää, millon ehdin seuraavan kerran päivittelemään kunnolla. Anyway, nauttikaa nyt sillä aikaa näistä helteistä mitä on lupailtu, mä ainakin aion! Ja muutenki tosi kivaa heinäkuun loppua teille kaikille :-)

♥: Elli

12 kommenttia:

  1. tuo aamukuva on niin söpö! aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. Eevukukka,
    tosi söpö joo... :D Kiitti!!

    VastaaPoista
  3. oli niiin kiva nähä, oot ihana:) ja JOO oon todellakin sitä mieltä että sun tukka on ihana, tosi söpö aamukuva:) hei toivotan jo etukäteen superhyvää syntymäpäivää, pidä hauskaa! Haleja, Ani :)

    VastaaPoista
  4. oli niiin kiva nähä, oot ihana:) ja JOO oon todellakin sitä mieltä että sun tukka on ihana, tosi söpö aamukuva:) hei toivotan jo etukäteen superhyvää syntymäpäivää, pidä hauskaa! Haleja, Ani :)

    VastaaPoista
  5. Hahaa, tervetuloa Puumalaan :)

    -N.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi 17.02,
    ite oot Ani ihana <3 Ja kiitos toivotuksista, pidän kyllä hauskaa!

    Anonyymi 23.02,
    kiitos! En itseasiassa ees tiiä missä Puumala on, mutta eiköhän tuo lauantaina mulle selkene. :)

    VastaaPoista
  7. eiks se oo It was suppose to be, tai It supposed to be just a normal lymph node? :D

    VastaaPoista
  8. Fagervik on maailman ihanin paikka!<3 Meillä on siellä isäni suvun mökki ja olen viettänyt Fagervikissa ja Karjaalla ihan pikkutytöstä asti aikaa kesällä:)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi,
    eiku it was supposed to be :) joku englannin kielen opiskelija selitti tän mulle joskus, koska blogini nimi oli aluks juurikin it supposed to be just a normal lymph node ja se oli väärin :D en vaa muista niitä perusteluja enää. mutta esim googlettamalla ei oikee löydä mitään jos laittaa "it was suppose to be" :d

    ET,
    Fagis on kyl ihana! Ois kiva omistaa mökki sieltä :) se on jotenki nii rauhallisen idyllinen paikka, ihan sielu lepää ku sinne menee.

    VastaaPoista
  10. Apua ! Miks luin tän vasta nytten, mutta siis vähän hassua että tulit sinne leirille ( tai oishan mun pitäny muistaa että oot niissä partiojutuissa mukana !) Mutta kuitenki ei mitää, itehä asun Puumalassa, Pistohiekalle tosin 40km matkaa mut kuitenki ! Toivottavasti on/oli kiva leiri !:)

    VastaaPoista
  11. Mun on ihan pakko nyt tunnustaa että vaikka en tunne sinua olet maailman vahvin tyttö! Löysin sinun blogin jostain, en muista mistä, ja luin koko päivä kaikki postaukset läpi. Ensimmäisestä viimeiseen. Ja itkin, nauroin, itkin, nauroin ja niin edespäin.. Olet hieno tyttö! Sen jälkeen kun luin blogisi läpi olen alkanut arvostaa elämää enemmän. Olen onnellinen puolestasi että sinä selvisit Kuismasta. Paljon kiitoksia sinulle hienosta blogista!

    VastaaPoista
  12. Lotta,
    ai sie asut siellä! :) Oltiin tosiaan la-su Pistohiekalla, tulin myöhään eilen kotiin. Oli kivaa kyllä :) Hieno paikka se Pistohiekka!

    Anonyymi,
    voooi kiitos paljon ihanasta kommentista!! (= Aikamoisen duunin oot saanu tehä ku oot lukenu ekasta postauksesta asti tän läpi... :D Kiitos vielä kerran kehuista, tuli hyvä mieli :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)