torstai 7. helmikuuta 2013

Make no excuses now




Tukka on tosi pitkä. Vuosi sitten mä olin kalju, en laske niitä muutamaa haiventa hiuksiksi.



Saan energiaa hyvästä ruuasta. Mun mielestä on ihan ok syödä tollasia vuorenkokoisia annoksia, jos niiden sisältö on terveellistä.



Tein tänään laskiaispullia, jotka räjähti uunissa? Yhestä tommosesta menee jo ähkyyn, huhuh. Tulkaa syömään, noita on jääkaappi nyt täynnä.

Huomenna on äikän tekstitaidon yo-kirjoitukset, mutta jostain syystä mua ei jännitä ollenkaan. Sain preliminääreistä 4,5p ja 6p, joten ehkä mä pääsen myös nuo viralliset tekstitaitotehtävät läpi.

Nyt mulla on sovittu puhelintreffit Jossun kanssa, kuulumisiin!

it’s not about what you’ve done
it’s about what you doing
it’s all about where you going
no matter where you’ve been

♥: Elli

7 kommenttia:

  1. WOW ihan tositosi pitkät hiukset!!! :) ja itsekin meinasin tehä laskiaispullia vklp :)

    VastaaPoista
  2. Tyttöseni, onnea kirjoituksiin! Otahan rennosti! Maija-tädin sanoin: kannan sinua sydämelläni<3



    VastaaPoista
  3. Ihan mieletön tuo tukka! Omat hiukseni ovat kasvaneet vuodessa ehkä sen kaksi senttiä haha. Onnea kirjoituksiin kaunokainen!

    VastaaPoista
  4. Ihanan pitkät jo noi hiukset.Kiitos kahvikutsusta,taidan nyt jättää väliin sattuneista syistä.Onnea kirjoituksiin.

    VastaaPoista
  5. Runotyttö,
    nonii on pitkät, oon ihan confused itekin! :D Toivottavasti sulla ei räjähä ne pullat niinku miulla.. :)

    mama,
    <3

    Anonyymi,
    hihi! Miustaki tuntu ennen syöpää, että tukka kasvo tositosi hitaasti. Mutta ehkä se kasvun nopeus korostuu vaan enemmän ku on lyhyet hiukset :) Kiitos paljon tsempeistä, tekstitaito meni ihan hyvin!

    Anonyymi,
    :) Kiitos paljon! :)

    VastaaPoista
  6. Onnea kirjoituksiin!
    Ja huh kun sulla kasvaa hiukset nopeasti. Omat tuntuu yhä vain lyhyiltä. Tänään kävin tosin toisen kerran kampaajalla kaljun jälkeen ja kyllä sitä takatukkaa lähti ihan kiitettävästi. Eli kai se on pakko uskoa, että tämäkin pehko joskus saavuttaa olkapäät... :)
    Toistaiseksi tukka tuntuu lähinnä kasvavan korkeutta kun hiusrajassa hiukset kasvavat voimakkaasti taakse ja päälaelt taas eteen, jolloin saan hyppyritukan ihan ilman vahaa taikka geeliä. Hiphei, sanoi töyhtöhyyppä...

    VastaaPoista
  7. Paula,
    niin kasvaa, oon iteki ihan hämmentyny miten nää on hurahtanu pituutta yhtäkkiä. Mulla on vielä osa siitä syöpäajan takapiiskasta jäljellä, mutten raaski leikkauttaa sitä pois ennen ku normaali terve tukka yltää kunnolla olkapäille asti. Ehkä kesällä sitten :) Ja kyllä siun tukka varmasti saavuttaa jo piankin olkapäät, mulla hujahti sen poikatukka-vaiheen jälkeen ihan hetkessä hiukset tohon olkapäille saakka. Tsemppiä tukankasvatukseen! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)