sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Vuosikatsaus

HELMIKUU 2012


HELMIKUU 2013




Ton verran hiukset ehtii siis kasvaa vuodessa. I'm happy! Tää ei oo ees poikatukka enää, vaan kesään mennessä yltää reilusti yli olkapäiden. Kirjotin tähän äsken jäätävän pitkän tekstin naisten kaljuudesta ja siitä, miten mua ällöttää ulkonäköni tossa ekassa kuvassa. Olenko oikeasti näyttänyt joskus tuolta, vain reilu vuosi sitten? Hävettää. Mua alkoi kuitenkin ujostuttaa julkaistuani sen pitkän tekstin ja deletoin sen, sori. Ehkä vielä jonain päivänä oon tarpeeksi rohkea puhuakseni kaljuuntumisesta niin henkilökohtaisella ja kantaaottavalla tasolla.

♥: Elli

PS. Check THIS out, sieltä löytyy yks niistä lukuisista "my hair after cancer"-postauksistani.

7 kommenttia:

  1. Sun hiukset on kasvaneet todella nopeeta vauhtia! Ite oon kasvattanut nyt kaksi vuotta omaa väriä takaisin ja tukka yltää vasta pisimmilläänkin hiukan yli olkapäiden ja lyhimmillään yli leuan.

    Tukkasi on upean näkönen, vau! :)

    VastaaPoista
  2. Ite tietty näkee ittensä eri tavalla ku muut, mut rehellisesti sanoen mä tykkäsin susta heti ku tänne sivulle ekan kerran eksyin just noihin aikoihin. Mun mielestä olit kokoajan nätti ja oot vielki <3

    VastaaPoista
  3. Nuo sun kiharat on aivan upeat!! :)

    VastaaPoista
  4. Apua noi sun kiharat on suloisimmat koskaan :) Täytyy sanoa, että vaikken sua henkilökohtaisesti tunnekaan, niin voin sanoa, että kun katsot peiliin, niin peilikuvassa näkyy vahva ja upea nainen!

    VastaaPoista
  5. Jonna,
    ei miullakaan kasvanu tukka näin nopeesti ennen syöpää, sillon tuntu että se kasvo vuodessa ehkä 3 senttiä, jos sitäkään :D Ilmeisesti sytostaatit vaikutti hiusten tummuuden ja kiharuuden lisäksi myös kasvunopeuteen. Kiitos kehuista!

    sacco,
    sie oot ihan höntti! Isokiitos<3

    Jenna,
    thaanks! Alan iteki tykätä niistä pikkuhiljaa, nyt ku tukka on jo vähän pidempi :)

    emppu,
    haha no villit ne ainakin on, sulosista en oo ihan vielä varma ;D Kiitos hei ihan hirmu kivoista sanoista, you made me smile!! :--) Hassua, että minuu voijaan pitää vahvana, vaikka välillä tuntuu että oon ihan vauva vielä.. :D

    VastaaPoista
  6. Sulla on upeet hiukset!! Ihanuus:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)