maanantai 29. lokakuuta 2012

I had to be found to see I'm lost


Täykkäreitten kutostuottari, en kyllästy näihin ikinä vaikka muistan suurinpiirtein repliikit ulkoa.


Huikee postikortti Saksasta!



Partiotoiminnan esittelypiste maahanmuuttajille suunnatuilla messuilla. Ylempi kuva viime vuodelta, oon tuo blondi tuossa keskellä. Pitkät hiukset oli kyllä kivat.

 

Kierreltiin lauantaina käsityömessuilla ja bongasin sieltä uuden sisustuskyltin huoneeni ikkunalaudalle. Jag gillar!


Kiva ale-rekistä löydetty kauluspaita. Miesten puolelta tosin, mutta eiks sukupuolineutraaliuus oo in tänä päivänä? Kaulassa partiohuivi, piti olla edustavana siellä messuilla.


Kuntosalitreeni x 2 + tennis = hyvä feelis. Mietin perjantai-iltana salilla rehkiessäni, että kyllä mä mieluummin siellä olen kuin baarissa. Nössöä tai ei, mutta ainakin mulla oli hyvä olo lauantaiaamuna :--)


Ihanan serkkutyttösen kanssa wokeilla Hyveessä & Paheessa. Jos joku joensuulainen ei ole käynyt tuolla, niin nyt kipikapi testaamaan! Edullista ja laittoman hyvää.


Aiemmin en syöny aamupalaa ollenkaan, mutta nykyään en pärjäisi ilman. Puhti loppuu jo aamuyhdeksältä, jos masuntäytteenä ei oo kuitupitoista ruokaa.

Siinä mun kulunut viikkoni muutamalla kuvalla selitettynä. Noiden lisäksi oon myös päässyt autokoulun kirjalliset läpi (vihdoinkin sain aikaiseksi tuon, johan mulla yli kuukausi sitten loppui teoriatunnit...), käynyt ensimmäistä kertaa elämässäni äänestämässä, potenut toiseenkin silmään levinnyttä silmätulehdusta, tehnyt järkyttävät määrät rästiin jääneitä kouluhommia ja käynyt tyhjentämässä mummon jääkaapin.

Nyt lähen käymään happihyppelyllä ja sitten takaisin ruotsinkirjojen ääreen. Tulikin siitä mieleeni, että meen ensi to-pe eräälle yläkoululle tekemään OPO4-kurssin työharjoitteluni. Työnkuvana on ruotsin opettaminen (siltä osin mitä sitä osaan). Saan halutessani pitää tunteja myös itsenäisesti, ja minuu vähän jännittää! Uskon, että tuosta tulee kyllä monipuoliset pari päivää, ja on muutenkin kiva päästä puhumaan ruotsia, josta tykkään kielenä tosi paljon. Tästäkin harjoittelumahdollisuudesta saan kiittää blogini lukijaa, enpä ois uskonut tämän kautta tulevan tämmöisiä tarjouksia vastaan :)

♥: Elli

10 kommenttia:

  1. Iiik, autokoulun kirjalliset! Minä olin ehkä mailman kärsimättömin kortinhankkija ja kävin ne heti kun se oli mahdollista, ja ajoin inssinkin niiiiin pian kuin vain sain. Miten se tuntuikin olevan niin tärkeää ja kiireistä. Nyt olen ajellut jo, öö, 23 vuotta? Jotain tollasta. :D

    Nice.

    Oi, ruottin maikaksi! Wau. hauskaa.

    terkkusin lumiselta Pohjois-Pohojanmaalta Kiara-täti

    VastaaPoista
  2. Hei vähänkö kiva juttu toi ruotsin opetus! Ja yhä edelleen kadehdin tuota sun kauneuttas, senkin.. :(♥

    VastaaPoista
  3. Kiara,
    mie en kyllä oo pitäny kiirettä tän autokoulun kanssa, oon ollu kuitenki jo (huimat) 3 kuukautta täysi-ikäinen... :) Mutta mikäs kiire tässä ois, kaupunkialueella kun asun eikä oo autoakaan käytössä. Kukin tavallaan :) Ruotsin opetus on kyllä harvinaisen jees mahdollisuus, ootan innolla!! Ja oon katkera siitä, että kaikkialla muualla on lunta paitsi täällä.

    Anonyymi,
    se on miustaki tosi kiva juttu! :) Ja elä höpötä nyt siellä, turhaan kadehdit. Kiitos ♥

    VastaaPoista
  4. haa! mäki vahtaan täykkäreitä..joo oon mies..ainaki välillä x) ihan loistava sarja.

    VastaaPoista
  5. sacco,
    haha joo kyllä pojatki kattoo täykkejä!! Ainaki mie oon saanu pari poikaa innostumaan tosta sarjasta... :D Huikeeta.

    VastaaPoista
  6. meillä eukko kattoi mua hetken ihan hiljaa ilmeellä O_o ku ekan kerran karjasin ihan täpinöissä "HEI TÄYKKÄRIT ALKAA!" x) sillä meni hetki sulattaa :D mut loistava sarja, nimi antaa ymmärtää jotain aivan muuta

    VastaaPoista
  7. Mun oli vaan ihan pakko tulla kirjottaan. Löysin sun blogin yhen toisen blogin kautta ja oikeasti järkytyin kun tajusin mikä aiheena oli. Mun oli pakko lukea koko blogi ihan ekasta kirjotuksesta asti (ihan oikeasti) ja kyynel nous silmäkulmaan tosi monta kertaa :( Täytyy vaan sanoa, että oot kyllä ihan huipputyyppi!!

    VastaaPoista
  8. sacco,
    hahha voin kuvitella :--DD Täykkärit on todellakin paras sarja ikinä.

    Sara,
    paljon kiitoksia ihanasta kommentista! :) Tuli hyvä mieli ja huomasin että oot liittynyt lukijaksikin. Tervetuloa siis seuraamaan :>

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)