maanantai 3. lokakuuta 2011

Jetzt sprechen wir Deutsch

Moi!

Nyt iha pikapika päivitys ennen ku lähen keräämään voimia huomista saksankoetta varten.

Mun on pakko avautua teille mun järkyttävästä aamusta, se oli jotain ihan kaoottista. Ensinnäki nukuin koko yön tosi huonosti, pyörin vaan sängyssä ja aamulla ku heräsin ni petari oli lattialla ilman lakanoita. Vissiin kovatki zumbat ollu mulla meneillää...? Noo, nukuin sit pommiin (mun piti herätä ajoissa kertaamaan kokeeseen) ja mulle jäi n. 10 min aikaa laittautua ja lähteä kouluun. Rupesin tunkee piilareita silmiin ja tajusin, että toinen silmä on IHAN tulipunanen ja törkeen arka. Epäilen vahvasti, että se on tulehtunu tai sit oon muuten vaan tökkiny sitä yöllä niin, että se alko verestää. Mulla oli siis vaihtoehdot laittaa joko ne fakin piilarit päähän ja kitua kivusta, tai laittaa lasit (joilla en näe hyvin) ja ottaa samantien migreeni. Päädyin piilareihin.

Sitte en löytäny vaatteita, rikoin hajuvesipullon ja muutenki koko tilanne oli iha järkyttävä. Tää oli taas niitä aamuja, ku mikään ei onnistu. iTuneskin alko soittaa sopivasti biisiä nimeltä "How to safe a life", ja siinä vaiheessa viimestään lenteli multa ärräpäät, hittooko pitää koneenki mulle kettuilla ku kaikki menee muutenki jo päin seiniä...! Ehin just ja just kokeeseen, huhuh.

Aamun vastoinkäymisistä huolimatta tänään oon ollu poikkeuksellisen ahkera! Ruotsin kokeen jälkeen (joka meni vähän niin ja näin) tultiin Veran kanssa meille ja alettiin lukea saksaa. Kerrattiin KAIKKI kielioppi, ja yritettiin puhua pelkästään saksaa eikä lainkaan suomea. Naurukshan se välillä meni, kauheeta sönkkäystä, mut yritys hyvä kymmenen hei... Kokkailtiin siinä sit vähäsen vielä (tehtiin taas sitä miun kuuluisaa pinaattiruokaa, nomnom) ja katottiin myös elokuva saksaksi. Tälleen btw tiedoks kaikille, että saksalainen näyttelijä nimeltä Til Schweiger on iha jumalattoman hyvännäkönen! Oli oikein ilo katella sitä leffaa =)=)

Mulla nyt torstaista asti ollu sellanen vilu koko ajan, mikä luultavasti johtuu sytostaattien vaikutuksesta ääreisverenkiertoon. Ei oo kivaa :( Mua myös ällöttää jatkuvasti, ihan ku mulla ois loputon oksennustauti ilman oksentamista! Hyi. Selkää särkee myös, mutta se johtuu vissiin siitä valkosolupiikistä. Outoo tämmönen, et koko ajan koskee johonki. Normaalisti oon ollu nii terve, etten oo tottunu tällaseen non-stop pahaan oloon.

Huomenna meen sovittelee sitä peruukkia, joka on tullu nyt sieltä tilauksesta. Saas nähä, millanen se on ja otanko tumman vai vaalean version :--) Jos innostun ni postailen huomenna sit tarkemmin siitä peruukista!

Elppa

4 kommenttia:

  1. Joo siitä valkosolupiikistä tullee selkä kipeeksi, alaselkä varsinki tuli ainaski mulla :c Välillä tienny että miten päin olis. Mut seon iha yleinen juttu. Sit nivelet voi kuulemma kans tulla kipeiksi.

    Sitte mikä mulla ainaski tuli niistä sytoista nii sormet ja varpaat on aina ihan jäässä! Ei vissiin veri kierrä ihan niin hyvin kun pitäis, aina pitää autossakin istua sormien päällä ja säätää lämmitystä varpaille :D Se kuulemma menee ohi tai sitten ei mene :c Ja huulet kans silleen sulautuu naamaan, eioo sellaset punaset ko ennen, seki varmaan tuosta samasta asiasta johtuu i think.

    Ja voi kuule et oo ainoa joka palelee, täälä määki nyt istun kotona huppari ja tämmönen nilkkoihin asti ulottuva mikälie fleecetakki päällä ja viltti sylissä ku muut kävelee t-paita päällä ympäri taloa :D

    VastaaPoista
  2. Joo mulla on koko ajan selkä kipeä :( Ja lihakset/nivelet kanssa! Ääh. Sormissa ei oo myöskään tuntoo. Pitää vaan laittaa hirmusesti vaatetta päälle ni ei palelluta! :)

    VastaaPoista
  3. moi elina!
    tuli semmonen kommentti-olo ja haluan vaan muistutella täälä sinulle, että oot tosi kaunis ihminen niin sisältä kun ulkoo:) ja Brookesta sen verran että se on oikeen bueno!;)

    ps. muistelin että täällä oli jossain semmonen missä esittelit sitä mahdollista uutta valokuvatapettii, mut tässä jokupv ite ku selailin netissä vaa huvikseen nii löysin iha mielettömän sivun http://www.photowall.fi/ ja tulit heti mieleen, että jos oot uusimassa tapettia niin käy ihmeessä tsekkaamassa toi!!!:) ellei toi ole se mistä oot niitä katellu xD

    t. antsaaaa

    VastaaPoista
  4. Antsa,

    awww kiitos :----D!!

    Ja hei huippu toi sivusto! Pitääkin heti tutustuu siihen tarkemmin. Eli uusi tuttavuus on :> Kiitti vinkistä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)