torstai 27. syyskuuta 2012

JIPIII


Sain tänään kuulla kirjotusten alustavat pistetulokset: mun terkkatieto lähtee vahvana E:nä! :---) Oon niin superhyperonnellinen! Luulin, että se ois menny paljon huonommin. Sain 30p, ja M:n raja on 25p. Nyt ei auta ku rukoilla, ettei YTL tiputa pisteitä kauheesti.. Tosin mun kokeen tarkistanut opettaja sanoi, että siellä saattaa olla noin 3 pisteen muutos alaspäin, mutta sehän tarkoittaisi sitä että kirjain pysyy edelleen E:nä.


Mites teillä muilla terkan kirjottaneilla meni? Yritän tulla tänään postaamaan vielä paremmin, mutta nyt oli pakko käydä vähän hihkuttamassa tuota maailman kauneinta kirjainta. ;)

♥: Elli

11 kommenttia:

  1. Siis tuohan on teoreettinen M:n pisteraja joka perustuu edellisten vuosien tuloksiin, jos tänä vuonna onkin ollut helppo terveystiedon koe voi pisterajat nousta.

    Nimim. kahden pisteen päähän L:stä kahdesti jäänyt... (tosin eri aineet)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    joo mä tiiän :--D Mutta älä nyt pilaa tätä mun iloa!

    VastaaPoista
  3. Mullakin samat pisteet ja E tulossa!! Oon iha hypersuper innoissani, nimittäin kirjotin viime kevväänä ekkaa kertaa terveystiedon (oon nyt siis abi) ja sain sillo vaan C:n ja aattelin et uusisin nyt M:ään jos tuliski, mutta tuli vieläki parempi!
    Mutta tosi kiva että sullaki meni hyvin, ku oot vissiin tosi hyvä ja kiinnostunut terveystiedosta :)

    VastaaPoista
  4. No jos se laskee, nii voit aina kehuskella että se lähti E:nä :---D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi 18.29,
    oi vitsi, onnittelut siullekin! On se E kyllä paremmin ku mitä mieki oletin että saisin.. :) En kyllä varmasti lähe uusimaan, jos pysyy vaan vielä YTL:n karmivan kädenkin jälkeen E:nä!! Tsemppiä siulle loppukirjoituksiin :)

    Anonyymi 18.40,
    exactly ;)

    VastaaPoista
  6. Mä sain 34 pistettä ja L:nä lähtee :D Tosin oon varautunut, että kyllä se siitä vielä tippuu...

    VastaaPoista
  7. Mulla lähti terveystieto aikoinaan suht vahvana E:nä, mutta tietty YTL sitten laski mun pisteitä vähän (ehkä 2p) ja samoin E:n raja nousi vähän, joten pisteen päähän E:stä jäi. Kyllä harmitti!! Olis ollu ainut E... Mutta toisaalta nyt kun omasta valmistumisesta on jo useampi vuosi, voin vaan todeta sen, ettei mun elämässä oo ollu oikeestaan mitään merkitystä koko YO-todistuksella! Sain haluamani opiskelupaikan ilman, että yo-todistus autto juuri yhtään...

    Mutta pidän sulle kyllä peukkuja pystyssä, ettei käy samalla tavalla kuin mulle! :DD Ja voit kyllä olla itsestäsi ylpeä jo siitä, että se lähti E:nä! :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    ONNEEE tosi paljon! Hieno suoritus toi L :--) Tuskin ne pisteet niin paljon tippuu, että tulis E:nä takasin :) Tai ainaki toivotaan niin!

    Iidas,
    kiva toi YTL... :D Kunha ei nousis noi pisterajat tänä vuonna niin toi mun pysys varmaan E:nä. Oon kuullu kans muiltaki ettei YO-todistuksella oo oikee tehny mitään, mutta sama kai se on kuitenkin varmuuden varalta olla :)

    VastaaPoista
  9. oon vähän myöhässä, mut jeee täälläkin lähti vahvana E:nä :-) hyvä me, jaaaau!

    VastaaPoista
  10. Hieno suoritus, onneksi olkoon! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)