tiistai 11. syyskuuta 2012

Niisk


En tiiä parempaa ajankohtaa tulla kipeeksi ku viikkoa ennen kirjoituksia. Why, oh why?! Mä oon flunsassa tosi harvoin - äiti vitsaileekin aina että sairastin 17 vuoden aikana vain pari hassua kertaa, joten se piti kompensoida sairastumalla kertarykäyksellä vähän vakammin (tää on tätä mustaa huumoria syövästä, älkää ottako itteenne). En silti käsitä, miksi tän lenssun piti tulla just NYT. Musta tuntuu ettei mun aivoissa liiku mikään muu kuin räkä, opiskele siinä sitten. Tosin tällä hetkellä alan olla taas elävien kirjoissa, kävin jopa treenaamassa tänään. Ehkä tää tästä.   

♥: Elli

PS. Kiitos kaikista kivoista kommenteista edelliseen postaukseen!! Mä niin tykkään teistä. 

5 kommenttia:

  1. mullakin on ihan järkyttävä flunssa, en saanu jossain vaiheessa nielastuu melkein ollenkaan ja tuntu et kurkku on turpoomassa umpeen : ( mut paranemisia sinne päin ! :)

    VastaaPoista
  2. Auuts :s miullaki on nyt kamala flunssa ja ens viikolla olis ruotsi ja ussa + tavallinen koeviikko. ihan kamala aika sairastua mut toisaalta mieluiten vaikeuksia lukea ku vaikeuksia olla kokeessa. Paranemisia!

    VastaaPoista
  3. vooii,parane pian!!! <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos höpöt! Tätä on vissiin liikkeellä aika paljon, mutta mie oon jo lähes terve :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)