torstai 3. marraskuuta 2011

Happyhappyhappy



Nyt nopea olotilapäivitys: oon elossa, hengissä, alive! Ja ARVATKAA MITÄ: miulla ei oo yhtään paha olo! Edes sitä edellisiltä hoitokerroilta tuttua painontunnetta yläkropassa ei oo näkyny eikä kuulunu. Mitähän ihmettä?! Silloin kolmansien sytkyjen jälkeen voin todella huonosti, ja pelkäsin että nyt neljänsien jälkeen on vielä pahempi olo. Ruoka menee alas normaalisti, ei tee yhtään tiukkaa. Myöskään hajut ei oo aiheuttaneet ällötystä nyt ollenkaan? Oon ihan hämilläni tästä hyvinvoinnista, koska olin jo henkisesti varautunut taas voimaan pahoin seuraavat viisi päivää.

Koulua oon käyny siis normaalisti, ja mun opiskelumotivaatiokin on kohentunut. Oon ihan innoissani biologiasta, koska tänään (kiitos Tuiren, joka antoi tukiopetusta) ymmärsin lähes kaiken siellä tunnilla! Tykkään koulusta.

Nyt lähen Anskulle yöksi, aiotaan viettää Täydelliset Naiset -maraton ja syyä hyvää ruokaa! Katotaan, jos vaikka innostutaan Anskun kanssa vielä kirjoittelemaan toinen postaus tälle päivälle. Huomenna tiedossa yks tunti koulua + koululla on joku europarlamentaarikko höpöttelemässä, ja ajattelin käydä kuuntelemassa sen luennon. Ei turhan rankkaa siis :)

Elppa

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)