torstai 15. syyskuuta 2011

Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä, sen vähän mitä niist on jäljellä

Jou dudes,

istun tässä elämäni ekassa tiputuksessa! Oon saanu nyt neljästä lääkkeestä yhen, ja toinen tiputtaa parhaillaan :) Olo on ihan normaali, eli vielä ei mitään pahoinvointia oo havaittavissa, toivottavasti ei tuu tän jälkeenkään!

En ois ikinä uskonu, että tiputuksessa oleminen vois olla näin mukavaa. Täällä on kivoja ihmisiä ja muita potilaita, joitten kanssa oon saanu jutella ja hyö on kertoneet mulle kokemuksiaan. Oikeestaan vois jopa todeta, että oon nauttinu nyt tästä ajastani täällä? Tai no en nyt silleen NAUTTINU, mutta tosiaan tää ei tunnu mitenkään rankalta ku oon saanu vaan höpötellä muitten kanssa. Vähän yritin tossa italiaa lukea mutta eihä siitä mitää tullu ku kivempaaki tekemistä löytyy :D terveisin aina-niin-ahkera-lukiolainen...

Sain siis konetta lainaan yhdeltä toiselta potilaalta, joten ryntäsin heti päivittelemään. Mulla on teille myös ilouutisia! Kuisman levinneisyysaste nimittäin laskettiin luokkaan II! Alkuperäinen levinneisyysarvio oli siis se luokka III. Huippua! Oon niin onnellinen. Tää myös siis tarkottaa sitä, että jos kaikki menee hyvin, niin saatan selvitä tästä taudista jo NELJÄSSÄ kuukaudessa kuuden kuukauden sijaan! Tuntuu ihan taivaalliselta ajatella, että jo tammikuun puolessa välissä voisin olla virallisesti taas terveiden kirjoissa...

Tää nyt oli tällanen pikapäivitys, en viiti jäädä pitempään turinoimaan :) Ihmiset täällä on siis superihania, ja se tekee tästä Kuisman kiduttamisesta vähemmän kamalaa.

Elina terkuttaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)